5.3.10

Taisi tärpätä

Koska olen aivan pyörällä päästäni puuhakkaan viikkoni vuoksi, en kykene kuin kertomaan kuvin, mitä Katajanokalla oli vastassa eilen lähdettyäni katsomaan P-pas'lle toimitilaa.
Tosi sympaattinen! Enää täytyy saada vastaus muutamaan mieltä askarruttavaan kysymykseen ja toivoa, että taloyhtiö huolii minut vuokralaisekseen siihen saakka, kunnes P-pas on valmis tulemaan maan alta. Olisin enemmän kuin tyytyväinen, jos tästä tilasta tulisi P-pas'n tukipiste seuraavaksi sanotaan nyt vaikka vuodeksi. Kuka tietää, mitä taikoja näissä 40 neliöissä pystyykään tekemään..
Huomenna koittavat riemun hetket, kun Get Printedin kakkososa iskee verkkokauppaan! Jos olisin supertehokas, saisin sen jotenkin huitaistua jo tänään, mutta haluan käsitellä kuvat hyvin ja toteuttaa pari pientä verkkokaupan rakennemuutosta kunnolla. En voi muuta sanoa kuin että aivan mahtavia vaatteita. Tässä hieman makua kuvausten tunnelmasta:
Toisilla hauskaa, toisilla vähemmän hauskaa. Itse ainakin olen ja olen aivan tunnelmissa kuvauksista! Mahtava energia ja malleja, joita oli ilo kuvata. Hyvännäköiset vaatteet saattoivat antaa oman lisämausteensa kokonaisuuteen. Kiitos Maukelle, Marialle ja Betrinalle!
- Essi

6 kommenttia:

  1. Oijoiwau! Näyttääpäs hyvältä.

    VastaaPoista
  2. Hoi! Tuttu malli tuo Betu :D...sitä vain sanoisin, että mä olen pitkän tovin seurannu tätä blogia niin mulla on tullut hirvee into perustaa jonkinlainen putiikki nettiin(ompelijan ammatiltani kun olen), se on kyllä vasta tooooooooddddddeeeeelllllllaaaaa alussa, mutta silti =). Joten kiitos tästä innostuksesta!

    VastaaPoista
  3. Mikko, älä muuta sano!

    Anonyymi, vau, tosi kiva kuulla! Jos haluat tietää tarkemmin tällaisesta hommasta, kerron mielelläni :) Olen siitä kenkku tyyppi, että annan blogissani vaatealan työstä enimmäkseen rennon ja hauskan kuvan, vaikka kääntöpuolensakin tässä tosiaan on - ei niinkään siinä luovassa puolessa, vaan yrittämisessä. Jos tulee kysyttävää, laita ihmeessä mailia osoitteeseen essi@p-pas.com!

    VastaaPoista
  4. Ihan kivan näkönen tila sekä tosi hienoja painatuksia paidoissa ja hei Kuomatkin kuvassa! :)

    VastaaPoista
  5. Huhhuh, mikä työtila, coool!

    VastaaPoista
  6. Anonyymi, kiitos! Kuomat oli ihan huippua saada mukaan :D

    M, eikö ookin - and it's all mine! :)

    VastaaPoista

Anna tulla!